Po raz kolejny Grupa Nocowanie.pl, w której skład wchodzi także Kazimierski Portal Internetowy, znalazła się w czołówce serwisów turystycznych.
Grupa Nocowanie.pl, w której skład wchodzi także Kazimierski Portal Internetowy, cały czas utrzymuje się w czołówce serwisów turystycznych z ofertą noclegową. Wyniki badań przeprowadzone przez Megapanel PBI/Gemius w sierpniu tego roku, pokazują, że Nocowanie.pl osiągnęło oglądalność na poziomie 2,7 mln realnych użytkowników.
- Osiągnięte wyniki uplasowały Nocowanie.pl na wysokiej pozycji w zestawieniu Gemiusa w kategorii „Turystyka” – czytamy na stronie serwisu Nocowanie.pl. - Tym samym potwierdzona została pozycja Nocowanie.pl jako lidera wśród serwisów noclegowych w polskim Internecie.
Skomentuj
Dodawanie komentarza
Trwa dodawanie komentarza. Nie odświeżaj strony.
Dodane komentarze (2)
-
OdwiedzającyJa szukam noclegów na delegacje na olx ie ceny bardziej zachęcające a i standard pokoi rewelacja
-
hotelarzNocowanie ma wysoką pozycję, ale czy to przekłada się na realnie dokonane rezerwacje?
Inaczej sprawa wygląda od strony osób poszukujących noclegu a inaczej właściciela obiektu.
Dla pierwszych liczy się przyjazny interfejs, łatwy sposób wyszukiwania informacji, nieprzeładowana zawartość, dobrej jakości zdjęcia.
Dla drugiego najważniejsza jest realna liczba pobytów, a nie zapytań o dostępność pokoi ( kochamy zapytania o jeden nocleg na weekend).
Zatem liczba zarejestrowanych real users albo ilość odsłon jest tylko statystyką na potrzeby PR.
Dlatego, jako właściciel obiektu hotelowego, mam lepsze zdanie o innych kanałach rezerwacji, gdzie płaci się tylko za realnie zrealizowane pobyty.
Za kilkaset złotych rocznego abonamentu na Kazimierzdolny.pl lub Nocowanie.pl jest się tylko wypełniaczem bazy obiektów, dopiero kilka tysięcy wydane na punkty pozycjonujące coś daje.
Ale czy się opłaca?
Inaczej sprawa wygląda od strony osób poszukujących noclegu a inaczej właściciela obiektu.
Dla pierwszych liczy się przyjazny interfejs, łatwy sposób wyszukiwania informacji, nieprzeładowana zawartość, dobrej jakości zdjęcia.
Dla drugiego najważniejsza jest realna liczba pobytów, a nie zapytań o dostępność pokoi ( kochamy zapytania o jeden nocleg na weekend).
Zatem liczba zarejestrowanych real users albo ilość odsłon jest tylko statystyką na potrzeby PR.
Dlatego, jako właściciel obiektu hotelowego, mam lepsze zdanie o innych kanałach rezerwacji, gdzie płaci się tylko za realnie zrealizowane pobyty.
Za kilkaset złotych rocznego abonamentu na Kazimierzdolny.pl lub Nocowanie.pl jest się tylko wypełniaczem bazy obiektów, dopiero kilka tysięcy wydane na punkty pozycjonujące coś daje.
Ale czy się opłaca?