Uczniowie kazimierskiego Liceum Ogólnokształcącego, po zajęciu pierwszego miejsce w województwie lubelskim, uczestniczyli w finale II edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej (SIGGII).
Uroczysty finał odbył się 26 marca na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Nagrodzonych i wyróżnionych zostało 30 zespołów, które zwyciężyły w klasyfikacji generalnej i w województwach.
Zespół o nazwie pika pika pika CZUU!! pod opieką Stanisławy Kulig stworzyli:
1. Jakub Fabiaski
2. Jacek Ochal
3. Rafał Radziewicz
4. Łukasz Wójcik
Stopa zwrotu kazimierskich licealistów wyniosła 20.07%.
Inicjatorem Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Obie edycje przygotowano z Kancelarią Prezydenta RP w ramach programu "Internet w Szkołach - Projekt Prezydenta RP".
SIGG to internetowy projekt edukacyjny dotyczący rynku kapitałowego i inwestowania na giełdzie. Jest oparty o dwa moduły - inwestycyjny, w którym zespoły mogą lokować wirtualne 100 000 zł oraz edukacyjny, przygotowany z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości, dający uczniom teoretyczne podstawy podejmowania decyzji na rynku kapitałowym.
Od października do stycznia, przy pomocy Internetu, uczniowie grali wirtualnymi pieniędzmi na prawdziwych notowaniach, składając zlecenia i zakładając lokaty bankowe. Inwestowali w akcje wszystkich spółek wchodzących w skład indeksów WIG20 i MidWIG na GPW w trakcie trwania Gry. Na starcie każdy zespół dysponował środkami w kwocie 100 000 zł. Do wartości transakcji doliczana była prowizja maklerska. Na koniec każdego dnia publikowano ranking zespołów, uszeregowany wg najwyższej wartości portfela posiadanych papierów wartościowych, lokat i gotówki.
W II edycji gry uczestniczyło 850 grup z ponad 550 szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. Gościem honorowym uroczystości był Szef Kancelarii Prezydenta RP, Pani Jolanta Szymanek-Deresz.
Zespół o nazwie pika pika pika CZUU!! pod opieką Stanisławy Kulig stworzyli:
1. Jakub Fabiaski
2. Jacek Ochal
3. Rafał Radziewicz
4. Łukasz Wójcik
Stopa zwrotu kazimierskich licealistów wyniosła 20.07%.
Inicjatorem Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej jest Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Obie edycje przygotowano z Kancelarią Prezydenta RP w ramach programu "Internet w Szkołach - Projekt Prezydenta RP".
SIGG to internetowy projekt edukacyjny dotyczący rynku kapitałowego i inwestowania na giełdzie. Jest oparty o dwa moduły - inwestycyjny, w którym zespoły mogą lokować wirtualne 100 000 zł oraz edukacyjny, przygotowany z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości, dający uczniom teoretyczne podstawy podejmowania decyzji na rynku kapitałowym.
Od października do stycznia, przy pomocy Internetu, uczniowie grali wirtualnymi pieniędzmi na prawdziwych notowaniach, składając zlecenia i zakładając lokaty bankowe. Inwestowali w akcje wszystkich spółek wchodzących w skład indeksów WIG20 i MidWIG na GPW w trakcie trwania Gry. Na starcie każdy zespół dysponował środkami w kwocie 100 000 zł. Do wartości transakcji doliczana była prowizja maklerska. Na koniec każdego dnia publikowano ranking zespołów, uszeregowany wg najwyższej wartości portfela posiadanych papierów wartościowych, lokat i gotówki.
W II edycji gry uczestniczyło 850 grup z ponad 550 szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. Gościem honorowym uroczystości był Szef Kancelarii Prezydenta RP, Pani Jolanta Szymanek-Deresz.
Skomentuj
Dodane komentarze (8)
-
pewnie nie sądzili, że coś wygrają :)
-
No wszystko fajnie, tylko jak te wielkie mózgi wymyśliły tak arcygłupią nazwę dla swojego zespołu...?
-
Sam tak gram w onecie
-
WIĘCEJ takich i podobnych inicjatyw i osiągnięć!!!GRATULACJE SERDECZNE!
-
To był szarik.
-
Komentarz prawie jednoczesny.
Naprawdę jestem pełen podziwu!!!! -
To jest siła!! Gratulacje!!!
-
Gratulacje!!!
Brakowało Wam tylko czerwonych szelek.