Aż 74 stare auta zaprezentowały się na kazimierskim rynku podczas konkursu elegancji 13 czerwca 2004 r. Impreza zgromadziła tłumy widzów.
Pierwsze miejsce zdobył Austro Dailmler z 1927 r. To piękne auto odrestaurowali państwo Bartniccy z Nowego Dworu Mazowieckiego. II miejsce zajął Mercedes 160 SL z 1961 r. Czesława Gąsiora, a III czeskie Aero 30 z 1935 r. państwa Tomyślaków.
XVIII Lubelski Rajd Pojazdów Zabytkowych, który odbył się w Kazimierzu Dolnym w dniach 11 – 13 czerwca br. to impreza bardziej towarzyska niż sportowa o charakterze zlotu miłośników starych aut. Trasa rajdu prowadząca przez Kazimierz, Nałęczów, Sadurki, Czesławice, Drzewce utrzymywana była w tajemnicy, ponieważ sprawdzano umiejętność orientowania się załóg w terenie. Nie było większych awarii poza kilkoma „kapciami”. Zresztą rozgrywano konkurencje bardziej sprawnościowe niż szybkościowe, np: przywiezienie piłeczki na paletce, objechanie drzewa dokoła czy odgadnięcie wagi własnego auta wraz z pasażerami.
Obok zawodników z Polski w imprezie uczestniczyły 3 załogi z Ukrainy, Niemiec i Białorusi. Nie wyjechali oni bez nagród – kierowca białoruski otrzymał nagrodę największego pechowca rajdu.
XVIII Lubelski Rajd Pojazdów Zabytkowych, który odbył się w Kazimierzu Dolnym w dniach 11 – 13 czerwca br. to impreza bardziej towarzyska niż sportowa o charakterze zlotu miłośników starych aut. Trasa rajdu prowadząca przez Kazimierz, Nałęczów, Sadurki, Czesławice, Drzewce utrzymywana była w tajemnicy, ponieważ sprawdzano umiejętność orientowania się załóg w terenie. Nie było większych awarii poza kilkoma „kapciami”. Zresztą rozgrywano konkurencje bardziej sprawnościowe niż szybkościowe, np: przywiezienie piłeczki na paletce, objechanie drzewa dokoła czy odgadnięcie wagi własnego auta wraz z pasażerami.
Obok zawodników z Polski w imprezie uczestniczyły 3 załogi z Ukrainy, Niemiec i Białorusi. Nie wyjechali oni bez nagród – kierowca białoruski otrzymał nagrodę największego pechowca rajdu.
Skomentuj
Dodane komentarze (1)
-
takich imprez powinno byc wiecej