W celu powszechnego uświadomienia wagi słyszenia, zapobiegania utracie słuchu oraz społecznych i emocjonalnych skutków utraty słuchu, firma Phonak rozpoczęła międzynarodową kampanię społeczną Hear The World. Ambasadorami kampanii na całym świecie zostali znani muzycy, m.in. Placido Domingo, Annie Lenox, Joss Stone, Amy Winehouse, Moby, Lindsay Lohan, Rod Stewart oraz Bryan Adams.
Już 27 września, w sobotę, bus zaopatrzony w sprzęt do testowania słuchu odwiedzi nasze nadwiślańskie Miasteczko. Na miejscu będzie można liczyć na bezpłatną konsultację.
W Polsce problematyka wad słuchu oraz zmagań osób niedosłyszących wciąż należy do sfery tematów tabu. Profilaktyczne badania słuchu nie cieszą się dużą popularnością, m.in. z powodu skomplikowanej i nieraz kosztownej procedury lekarskiej.
Przyczynami niedosłuchu, obok nadmiernej ekspozycji na hałas oraz infekcji wirusowych, jest stosowanie różnego rodzaju leków i urazy mechaniczne. Ubytek słuchu może mieć również podłoże genetyczne, a także być skutkiem długotrwałej pracy w hałasie. Istnieje błędne przekonanie, że niedosłuch to choroba ludzi starszych, podczas gdy dotyka ona ludzi w każdym wieku. Ubytek słuchu powoduje znaczny spadek jakości życia, a nawet prowadzi do całkowitej izolacji społecznej oraz depresji. Nie ryzykuj, przyjdź!
Skomentuj
Dodawanie komentarza
Trwa dodawanie komentarza. Nie odświeżaj strony.