„Napisz o istocie Kazimierza Dolnego. Czym jest marka Kazimierz Dolny?” to forma wstępnych konsultacji społecznych projektu Marka Kazimierz Dolny narzędziem promocji gospodarczej gminy i regionu, na które Urząd Miasta pozyskał dotację z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Celem projektu, którego realizacja przewidziana na lata 2010 – 2011 kosztować będzie 350 tys. zł, jest kampania promocyjna Kazimierza Dolnego i jego okolic w kraju i za granicą zachęcająca inwestorów do aktywności gospodarczej na tym terenie.
Jedną z form tej kampanii będą cotygodniowe audycje w radiu internetowym. Opracowane będzie również logo Kazimierza. Jakie będzie to logo, o czym dokładnie będą audycje i kto je będzie realizował, jak dokładnie przebiegać będzie kampania promocyjna – to pytania, na które odpowiedź poznamy nie wcześniej jak pod koniec bieżącego roku. W chwili obecnej realizacja projektu jest na etapie przygotowań do opracowania strategii.
Swoje pomysły, czym jest marka Kazimierza Dolnego, jaki jest znak rozpoznawczy – jego swoisty kod genetyczny wyróżniający go wśród innych miejsc w Polsce i na świecie, można nadsyłać do 25 sierpnia na podany adres. Najciekawsze pomysły zostaną opublikowane.