Ruszyła zimowa kampania reklamowa serwisu Nocowanie.pl. Motywem przewodnim tej największej do tej pory kampanii reklamowej Nocowanie.pl są ferie zimowe. Kreacje nawiązują do najpopularniejszych zimowych kurortów w Polsce. Zobaczymy w nich między innymi Zakopane, Kasprowy Wierch, Morskie Oko, Karpacz, Wrocław, Śnieżkę oraz oczywiście Kazimierz Dolny.
Spoty reklamowe emitowane są w telewizji TVN i TVN 24. Nocowanie.pl można zobaczyć w telewizji śniadaniowej w programie Dzień Dobry TVN oraz jako sponsora prognozy pogody w TVN 24, a także w TVN przy okazji emisji seriali "Na Wspólnej" i "Szpital".
Spoty radiowe usłyszymy między innymi w Radiu Eska, Radiu Złote Przeboje i Radiu Rzeszów.
- Nocowanie.pl to najpopularniejszy polski serwis z bazą noclegową. Korzysta z niego blisko 3 mln turystów miesięcznie, ale wciąż wiele osób nie wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg. Dlatego chcemy dotrzeć właśnie do tych osób i pokazać im, że Nocowanie.pl jest serwisem, w którym bezpiecznie można zarezerwować noclegi na ferie zimowe w Polsce - mówi Kamil Ruciński prezes zarządu Nocowanie.pl Sp. o.o.
Kampania reklamowa Nocowanie.pl rozpoczęła się z początkiem stycznia i potrwa około czterech tygodni. Za przygotowanie i realizację odpowiada Grupa Wirtualna Polska, w skład której wchodzi serwis Nocowanie.pl.