Po powodzi, która przeszła wiosną przez Lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać. Wspólnie z serwisem KazimierzDolny.pl przygotowano internetową kampanię promocyjną.
Na początku lipca rusza akcja "Lato 2010 w Kazimierzu Dolnym", której efektem będzie promowanie miasteczka, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostanie zamieszczony atrakcyjny internetowy przewodnik "Kazimierz Dolny w 7 dni" z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania wpierająca w największej polskiej wyszukiwarce – Google, jednym z największych w Polsce turystycznym serwisie www.nocowanie.pl a także w innych wybranych serwisach internetowych. Kampania ma na celu pozyskanie nowych użytkowników (turystów), zapoznanie ich z przygotowanym przewodnikiem a przez to pokazanie jak różnorodny jest Kazimierz Dolny oraz jak wspaniale można w miasteczku spędzić swój urlop. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją przez turystów, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy wydane nakładem „LemonBlue” spacerowniki (II etap akcji).
- Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Partnerzy akcji "Lato 2010 w Kazimierzu Dolnym":
Patroni medialni: