Studentka ostatniego roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie Patrycja Filiks - postanowiła w swojej pracy dyplomowej przeanalizować strategię promocji Kazimierza Dolnego. Wszystkich, którzy odwiedzają Miasteczko, zachęcamy do wypełnienia krótkiej i anonimowej ankiety dotyczącej atrakcyjności turystycznej tego miejsca. Celem badań jest sprawdzenie, jak postrzegany jest Kazimierz a także to, czy jego promocja jest widoczna i skuteczna.
Ważne jest zarówno zdanie turystów jak i mieszkańców, dla których przygotowany został osobny kwestionariusz. Jego celem jest sprawdzenie, jak promocja Kazimierza postrzegana jest przez osoby, które przebywają tu cały czas. Poniżej znajdują się odnośniki do konkretnych formularzy.
Kwestionariusz dla turystów, którzy przyjeżdżają do Miasteczka:
https://docs.google.com/forms/d/14RfB4BdnHEyK8_DWsbNa0-MzqqLJWlJUvJtAvTFD4xI/viewform
Kwestionariusz dla mieszkańców Kazimierza:
https://docs.google.com/forms/d/1ffi3auWKgJfLFcJFfw9n1yvbu9bR_hK7h_lxWnpifqs/viewform
Wyniki ankiet zostaną wykorzystane w części pracy magisterskiej dotyczącej słabych i mocnych stron Kazimierza Dolnego. Oczywiście opublikujemy je również na naszym portalu.
Tekst: Patrycja Filiks